Kan ik via overschrijving betalen voor mijn abonnement?

Ja, dat kan. Op jouw aanrekening/factuur staat een gestructureerde mededeling vermeld. Het is belangrijk dat je deze mededeling exact overneemt in je betaling zodat die aan de juiste aanrekening/factuur gekoppeld kan worden.

Elke aanrekening/factuur heeft dus een unieke mededeling: je moet die bij elke maandelijkse betaling ingeven. Hou er zeker ook rekening mee dat het 3 tot 5 werkdagen duurt eer zo’n betaling verwerkt wordt door je bank. 

Bij vragen over je aanrekening/factuur mail je de volgende informatie naar info@mobilevikings.be: het nummer van je aanrekening/factuur en over welke kosten het precies gaat. Onze helpdesk pikt het dan verder op.

  • Heb je Vikingpunten? Dan worden die automatisch gebruikt als korting op je aanrekening/factuur.
  • Is je betaling na 5 werkdagen nog niet in orde? Neem dan contact op met onze helpdesk en bezorg ons je betalingsbewijs.
Betaal je met een verkeerde mededeling? Dan kan je betaling niet aan de juiste aanrekening/factuur gekoppeld worden en blijft die open staan. Checken en dubbelchecken dus. In dit artikel lees je meer over de gevolgen van een openstaande factuur/aanrekening. Of beter nog: vermijd kopzorgen en activeer betalingen via domiciliëring in je My Viking-account.