Hoe kunnen we je helpen?
Hieronder vind je snel je antwoord. Vind je toch niet wat je zoekt? Contacteer ons.
- Hoe activeer ik mijn simkaart? Viking worden Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart
- Hoe activeer / installeer ik mijn eSIM? Viking worden Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart
- Ik heb mijn simkaart niet gekregen. Wat moet ik doen? Viking worden Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart
- Er zijn Fiberwerken in mijn straat. Is Fiber dan meteen beschikbaar voor mij? Internet Thuis Fiber
- Is de installatie van Fiber gratis? Internet Thuis Fiber
- Hoe verloopt de installatie van Fiber? Internet Thuis Fiber
- Hoe kan ik mijn woning aansluiten op het fibernetwerk? Internet Thuis Fiber
- Waar is Fiber al beschikbaar? Internet Thuis Fiber
- Hoe snel is Fiber? Internet Thuis Fiber
- Kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis? Internet Thuis Installeren
- Ik wil checken of internet thuis op mijn adres beschikbaar is, maar ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen? Internet Thuis Activatie
- Kan ik bij Mobile Vikings ook een televisie-abonnement afsluiten? Internet Thuis Productvragen
- Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen? Mijn simkaart Mobiel internet
- Ik heb plots problemen met mijn netwerk. Mijn simkaart Netwerk
- Mijn simkaart is verloren of gestolen? Wat nu? Mijn simkaart Simkaart of tarief wijzigen
- Waar vind ik de pin- en pukcode van mijn simkaart? Mijn account Mijn gegevens
- Ik heb mijn factuur of aanrekening betaald. Waarom staat ze nog steeds open? Mijn betalingen Facturen of aanrekeningen - simkaarten
