terug naar mobilevikings.be
  • Nederlands
  • English (US)
  • Français
 
Private Business

Mijn verbruik - Mijn simkaart

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Mijn account
  3. Mijn verbruik - Mijn simkaart

 Resultaten

Geen resultaten gevonden.

  • Tips voor het raadplegen van je verbruik
  • Waarom krijg ik een melding over (€ 10) verbruik buiten bundel?
  • Waar vind ik een overzicht van mijn gesprekken?
  • Hoe weet ik wanneer mijn belwaarde gaat vervallen of (bijna) op is?
  • Hoe wordt mijn verbruik geregistreerd?
  • Wat betekent de rubriek ‘premium usage’ in mijn verbruiksoverzicht?
Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917
  • Wettelijke informatie en gebruikersinfo
  • Herroepingsrecht
  • Jobs
  • Privacy-instellingen wijzigen
Mobile Vikings nv © All rights reserved.
Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917