terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Mijn verbruik - Mijn simkaart

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Mijn account
  3. Mijn verbruik - Mijn simkaart
  • Hoe weet ik wanneer mijn belwaarde gaat vervallen of (bijna) op is?
  • Er staan te veel sms'jes en/of oproepen in mijn verbruik. Hoe komt dat?
  • Hoe raadpleeg ik mijn verbruik van mobiele data, sms'en en bellen?
  • Mijn recente verbruik is niet zichtbaar via de Viking App of de website. Waarom?
  • Mijn verbruik buiten bundel in mijn account klopt niet. Hoe komt dat?
  • Waarom krijg ik een melding over (€ 10) verbruik buiten bundel?
  • Krijg ik mijn verbruik altijd in real time te zien?
  • Waarom zie ik een open datasessie in mijn verbruik?
  • Wat betekent de rubriek ‘premium usage’ in mijn verbruiksoverzicht?
Dien hier je aanvraag in. Hoe meer details, hoe beter!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917