terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Ik heb nog geen Mobile Vikings simkaart

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik heb nog geen Mobile Vikings simkaart
  • Hoe bestel ik een simkaart?
  • Veelgestelde vragen over je nummer overdragen naar Mobile Vikings
  • Wat met mijn herlaadkaart bij mijn huidige provider?
  • Wat met mijn abonnement bij mijn huidige provider?
  • Blijf ik bereikbaar tijdens de overstap?
  • Wie zet mijn huidige abonnement stop?
  • Kan ik mijn nummer behouden?
  • Ik wil mijn nummer overdragen naar Mobile Vikings. Waar vind ik mijn simkaartnummer terug?
  • Hoe verloopt de overstap van mijn huidige provider naar Mobile Vikings?
  • Hoe vraag ik een simkaart aan met een nieuw telefoonnummer?
  • Kan ik meerdere actieve simkaarten met hetzelfde nummer hebben?
Dien hier je aanvraag in. Hoe meer details, hoe beter!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917