terug naar mobilevikings.be
  • Nederlands
  • English (US)
  • Français
 
Private Business

Ik heb nog geen Mobile Vikings simkaart

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik heb nog geen Mobile Vikings simkaart

 Resultaten

Geen resultaten gevonden.

  • Hoe verloopt de overstap van mijn huidige provider naar Mobile Vikings?
  • Veelgestelde vragen over je nummer overdragen naar Mobile Vikings
  • Blijf ik bereikbaar tijdens de overstap?
  • Hoe bestel ik een simkaart?
  • Kan ik mijn nummer behouden?
  • Wie zet mijn huidige abonnement stop?
  • Wat met mijn herlaadkaart bij mijn huidige provider?
  • Wat met mijn abonnement bij mijn huidige provider?
  • Ik wil mijn nummer overdragen naar Mobile Vikings. Waar vind ik mijn simkaartnummer terug?
  • Hoe vraag ik een simkaart aan met een nieuw telefoonnummer?
  • Kan ik meerdere actieve simkaarten met hetzelfde nummer hebben?
Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917
  • Wettelijke informatie en gebruikersinfo
  • Herroepingsrecht
  • Jobs
  • Privacy-instellingen wijzigen
Mobile Vikings nv © All rights reserved.
Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917