terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Ik heb nog geen Mobile Vikings simkaart

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik heb nog geen Mobile Vikings simkaart
  • Hoe bestel ik een simkaart?
  • Veelgestelde vragen over je nummer overdragen naar Mobile Vikings
  • Wat met mijn herlaadkaart bij mijn huidige provider?
  • Wat met mijn abonnement bij mijn huidige provider?
  • Blijf ik bereikbaar tijdens de overstap?
  • Wie zet mijn huidige abonnement stop?
  • Kan ik mijn nummer behouden?
  • Ik wil mijn nummer overdragen naar Mobile Vikings. Waar vind ik mijn simkaartnummer terug?
  • Hoe verloopt de overstap van mijn huidige provider naar Mobile Vikings?
  • Hoe vraag ik een simkaart aan met een nieuw telefoonnummer?
  • Kan ik meerdere actieve simkaarten met hetzelfde nummer hebben?
Dien hier je aanvraag in. Hoe meer details, hoe beter!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917