terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Ik heb nog geen internet thuis via Mobile Vikings

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik heb nog geen internet thuis via Mobile Vikings
  • Moet ik Superfast Internet nemen als fiber beschikbaar is op mijn adres?
  • Welk internet gebruikt Mobile Vikings?
  • Vóór bestelling, hoe weet ik welke internetsnelheid er bij mij thuis beschikbaar is?
  • Wat zijn de kosten van Mobile Vikings-internet?
  • Hoe weet ik of er een Proximus-lijn op mijn adres aanwezig is?
  • Wat gebeurt als ik al een internetabonnement bij een andere provider heb?
  • Wat gebeurt er na mijn bestelling?
  • Hoe kan ik internet thuis aanvragen?
  • Ik heb vandaag Proximus. Waar vind ik mijn klantennummer en Easy Switch-ID?
  • Ik heb vandaag Orange. Waar vind ik mijn klantennummer en Easy Switch-ID?
  • Ik heb vandaag Telenet. Waar vind ik mijn klantennummer en Easy Switch-ID?
Dien hier je aanvraag in. Hoe meer details, hoe beter!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917