terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart
  • Hoe activeer ik mijn simkaart?
  • Hoe activeer / installeer ik mijn eSIM?
  • Ik heb mijn simkaart niet gekregen. Wat moet ik doen?
  • Ik heb momenteel een eSIM van een andere provider. Hoe verloopt de overstap?
  • Ik heb geen activatie / bevestigingsmail ontvangen voor mijn eSIM. Wat nu?
  • Wat moet ik doen als ik een foute simkaart heb besteld?
  • Ik bestelde een simkaart met abonnement. Staat hier een maandbundel op?
  • Ik heb mijn eSIM per ongeluk verwijderd. Wat nu?
  • Wat als ik een klacht heb over mijn online bestelling?
Dien hier je aanvraag in. Hoe meer details, hoe beter!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917