terug naar mobilevikings.be
  • Nederlands
  • English (US)
  • Français
 
Private Business

Troubleshooting & WiFi

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Internet Thuis
  3. Troubleshooting & WiFi

 Resultaten

Geen resultaten gevonden.

  • Ik heb een probleem met mijn wifisignaal. Hoe kan ik dat oplossen?
  • Ik heb een probleem met mijn wifi-booster. Hoe kan ik dat oplossen?
  • Waarom is mijn internetverbinding plots heel erg traag?
  • Tips & tricks om je wifi en internet thuis te verbeteren
  • Hoe kan ik mijn internetsnelheid testen?
  • Hoe kan ik wifi volledig uitschakelen?
  • Hoe reset ik mijn modem?
  • Ik heb een probleem met mijn wifi-extender (PLC). Hoe kan ik dat oplossen?
  • Waarom is voor een Android-toestel de locatievoorziening nodig om een wifi-netwerknaam te bepalen?
  • Wat is de minimale dienstverlening bij een internetabonnement en wat kan ik hiertegen doen?
  • Mijn internetabonnement werd door Mobile Vikings stopgezet, kan ik terug klant worden?
Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917
  • Wettelijke informatie en gebruikersinfo
  • Herroepingsrecht
  • Jobs
  • Privacy-instellingen wijzigen
Mobile Vikings nv © All rights reserved.
Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917