terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Installeren

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Internet Thuis
  3. Installeren
  • Kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis?
  • Ik ga verhuizen. Wat doe ik met mijn huidig Internet abonnement?
  • Hoe kan ik internet thuis aanvragen?
  • Kan ik ook zelf een installatie doen?
  • Kunnen er extra kosten zijn bij de installatie?
  • Is de modem inbegrepen in de installatie?
  • Hoeveel kost een installatie?
  • Hoe verloopt de aansluiting op het kabelnetwerk?
  • Hoe verloopt een installatie in mijn straat?
  • Hoe verloopt een installatie bij mij thuis?
  • Hoe kan ik een afspraak voor installatie maken?
  • Hoe installeer je een wachtbuis aan je woning?
  • Ik heb vandaag Proximus. Waar vind ik mijn klantennummer en Easy Switch-ID?
  • Ik heb vandaag Orange. Waar vind ik mijn klantennummer en Easy Switch-ID?
  • Ik heb vandaag Telenet. Waar vind ik mijn klantennummer en Easy Switch-ID?
Dien hier je aanvraag in. Hoe meer details, hoe beter!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917