Migratie naar het Proximusnetwerk
- Hoe weet ik dat ik ben overgezet naar het Proximus-netwerk?
- Wanneer word ik precies overgezet naar het Proximus-netwerk?
- Blijft mijn simkaart werken tijdens mijn overzetting?
- Blijf ik Mobile Vikings als netwerk zien? Of krijg ik Proximus te zien?
- Hoe lang duurt zo’n overzetting?
- Kan ik vanaf nu ook diensten gebruiken die Proximus aanbiedt?
- Heeft de overschakeling impact op beltegoed, Vikingvoordeel, Vikingpunten, bundels,...?
- Hoe zit het met mijn netwerkdekking?
- Ik zie de R van roaming op mijn scherm
- Kan ik terug naar het Orange-netwerk?
- Ik zie sms’jes naar “1917” in mijn verbruik
- Ik kan niet meer surfen, bellen, sms’en, wat moet ik doen?
- Gaan de prijzen omhoog?
- Hoe kan ik jullie Customer Care nu bereiken?
- Wat als ik in het buitenland zit op het moment van mijn overzetting?
- Veranderen jullie roamingtarieven op het Proximus-netwerk?
- Mijn simkaart zit niet in een smartphone. Wat moet ik doen?