Kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis?
Je kunt via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis. Belangrijke opmerking: we bieden geen vaste telefoonlijn of een tv-abonnement aan. Hou er dus rekening mee dat die bij je huidige operator worden stopgezet of onder een nieuw contract zullen vallen als je mobiele nummers en/of een vaste internetverbinding overzet naar Mobile Vikings. We raden je dus ten zeerste aan om bij je huidige operator je opties goed te bekijken. Je kunt natuurlijk ook verdergaan met je bestelling zonder Easy Switch, en je huidige operator contacteren om je diensten daar op te zeggen.
Als je voor Easy Switch naar Mobile Vikings kiest, zorgen wij ervoor dat een deel van/al je diensten bij je huidige operator worden overgezet of stopgezet. Je hebt namelijk een aantal keuzes:
- Je zet je vast internet en al je huidige mobiele nummers over naar Mobile Vikings. Let op: een vaste telefoonlijn en/of een abonnement op digitale tv kunnen we niet overzetten naar Mobile Vikings. Die worden dan automatisch stopgezet, of onder een nieuw contract gezet bij je huidige operator. Informeer je hierover goed bij je huidige operator.
- Je zet enkel je vast internet over naar Mobile Vikings. Eventuele mobiele nummers bij je huidige provider worden stopgezet. Let op: vaak zitten die gecombineerd in een pack en moet je een nieuw contract afsluiten bij je huidige operator als je die mobiele nummers wilt houden. Informeer je hierover goed bij je huidige operator.
- Je zet je vast internet en een deel van je huidige mobiele nummers over naar Mobile Vikings. Je kiest welke mobiele nummers naar Mobile VIkings worden overgezet (en naar welk tariefplan voor elk), en welke mobiele nummers door je huidige operator worden stopgezet.
Aan de slag dan? Je doet dit in een aantal eenvoudige stappen:
- Je besluit eerst welke diensten je naar Mobile Vikings wilt overzetten (zie de opties hierboven - een combinatie van mobiele nummers en/of een vaste internetverbinding). We raden je aan om eventueel je huidige operator te contacteren over je opties voor je andere diensten (bijv. een vaste telefoonlijn, een tv-abonnement of wat er gebeurt met mobiele nummers die plots buiten een pack zouden vallen bij je huidige operator).
- Je logt in op de klantenzone van je huidige operator, of je diept een factuur van je huidige operator op - je hebt daarvan namelijk een aantal gegevens nodig: je Easy Switch-ID en je klantennummer bij je huidige operator.
- Tijdens je bestelling van Mobile Vikings internet thuis op de website geef je aan dat je wilt overschakelen via de optie Easy Switch.
- Voor de timing van de installatie van je Mobile Vikings internet thuis heb je de 2 onderstaande opties. Je kiest wanneer we je diensten bij je huidige operator stopzetten..
- Zo snel mogelijk na de activatie van je nieuwe Mobile Vikings-diensten
- X aantal dagen na de activatie van je nieuwe Mobile Vikings-diensten
- Je geeft aan welke van je diensten bij je huidige operator wel/niet wil overzetten naar Mobile Vikings. Onthoud dat enkel mobiele nummers en een vaste internetverbinding kunnen worden overgezet via Easy Switch naar Mobile Vikings.
- Wij gaan aan de slag en houden je van elke stap verder op de hoogte.