Kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis?

Je kunt via Easy Switch overschakelen naar thuis internet van Mobile Vikings. Belangrijke opmerking: we bieden geen vaste telefoonlijn of een tv-abonnement aan. Hou er dus rekening mee dat die bij je huidige operator worden stopgezet of onder een nieuw contract zullen vallen als je je vaste internetverbinding overzet naar Mobile Vikings. We raden je dus ten zeerste aan om bij je huidige operator je opties goed te bekijken.

Je kunt natuurlijk ook verdergaan met je bestelling zonder Easy Switch, en je huidige operator contacteren om je diensten daar zelf op te zeggen.

Als je voor Easy Switch naar Mobile Vikings kiest, zorgen wij ervoor dat (een deel van) je diensten bij je huidige operator worden overgezet of stopgezet. Je hebt namelijk twee mogelijkheden met Easy Switch:

  • Vast internet overdragen naar Mobile Vikings. In dit geval wordt je internet thuis automatisch stopgezet bij je huidige operator. Eventuele mobiele nummers blijven actief bij je huidige operator.
  • Mobiele nummers stopzetten en je vast internet overdragen naar een Mobile Vikings. In dit geval worden de door jou opgegeven mobiele nummers stopgezet en je vast internet overgedragen naar Mobile Vikings.

Ben je klaar om over te schakelen via Easy Switch? Hier lees je hoe het moet.

Is je installatie niet vlekkeloos verlopen en heb je gebruikgemaakt van de Easy Switch-optie? Dan heb je vanaf 2/10/2023 recht op een compensatie:

  • Als de installateur niet komt opdagen op de afgesproken dag en tijdstip. In dat geval heb je recht op een compensatie van € 30;
  • In geval van laattijdige activering van je Internet Thuis abonnement heb je recht op een compensatie van €6 per dag. Deze vergoeding dient op eigen verzoek aangevraagd te worden;
  • Beide vergoedingen worden verrekend via de eerste factuur/aanrekening (of creditnota) of via een betaling op je rekening.

Als je je telefoonnummer ingeeft bij de bestelling via Easy Switch, zal dit nummer definitief worden stopgezet bij je huidige operator, zonder overdracht naar Mobile Vikings.

Wil je je nummer overdragen naar Mobile Vikings? Dat kan, in dat geval moet je zelf een simkaart aanvragen met overdracht van je nummer. Hier lees je hoe je dat makkelijk doet.
Nu vraag je je misschien af waarom wij dat zo doen?  Wel, door zelf een simkaart aan te vragen, zijn wij er zeker van dat je de diensten bij je huidige operator blijft behouden tijdens de overstap. Zo blijf je dus bereikbaar. Als je nieuwe simkaart actief is, worden je nummer en het abonnement/ de herlaadkaart bij je vorige operator automatisch stopgezet.