Welke kosten zijn er als ik mijn abonnement op internet thuis opzeg?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
In de dagen na je opzegging zal je via e-mail een pro rata eindafrekening (= het normale maandtarief min de periode dat je verbinding niet actief zal zijn), of een creditnota (= terugbetaling voor de periode die je verbinding niet actief zal zijn) als je je maandelijkse afrekening/factuur al gekregen zou hebben. Dit zijn dus geen kosten. ;-) Een overzicht van je facturen kan je hier terugvinden.
Wat je modem en/of booster betreft: die moet je natuurlijk terugsturen via bpost. Het verzendlabel daarvoor vind je in je My Viking-account. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je ons alles terugbezorgt. Moest dat niet gebeuren, dan volgt er wel nog een eindafrekening voor de modem en/of booster die je niet hebt teruggestuurd.
Verwante artikelen
- Hoe kan ik mijn abonnement op internet thuis opzeggen?
- Hoe kan ik mijn modem en/of booster terugsturen?
- Wat gebeurt er als ik mijn modem en/of booster niet terugstuur?
- Kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis?
- Hoe kan ik het abonnement op internet thuis opzeggen van iemand die overleden is?