Hoe kan ik mijn modem en/of booster terugsturen?

Je stuurt je modem en/of booster terug via bpost met het verzendlabel dat je vindt in je My Viking-account. Via de website of de app van bpost achterhaal je gemakkelijk waar je je retour kan afleveren. Na opzegging van je abonnement op internet thuis heb je daar 2 weken de tijd voor. Na het aanmelden van je retour bij bpost, verloopt alles communicatie daarover via bpost, zoals je het waarschijnlijk kent. Zodra wij op onze beurt alles ontvangen hebben, laten we je dat weten via e-mail.

Als je je booster(s) afzonderlijk wilt terugsturen, is dat eenvoudig! Log in op je My Viking-account. Eenmaal ingelogd, ga je naar je Internet Thuis-abonnement > netwerkmanagement en klik je op « Boosters ». Volg de instructies om je retour te voltooien.

Ook als je huidige modem door een nieuwe modem wordt vervangen, moet je je modem en wifi-boosters (indien van toepassing) via bpost terugsturen. We sturen je daarvoor een e-mail met een verzendlabel. In dit geval kan je het verzendlabel alleen via deze e-mail downloaden, niet uit je My Viking-account.