Hoe kan ik mijn modem en/of booster terugsturen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Je stuurt je modem en/of booster terug via bpost met het verzendlabel dat je vindt in je My Viking-account. Via de website of de app van bpost achterhaal je gemakkelijk waar je je pakje kan afleveren. Na opzegging van je abonnement op internet thuis heb je daar 2 weken de tijd voor. Zodra we alles ontvangen hebben, laten we je dat weten via e-mail.
Als je huidige modem door een nieuwe modem wordt vervangen, moet je je modem en wifi-boosters (indien van toepassing) ook via bpost terugsturen. We sturen je een e-mail met een retourlabel. In dit geval kan je het verzendlabel alleen via deze e-mail downloaden.
Verwante artikelen
- Hoe kan ik mijn abonnement op internet thuis opzeggen?
- Welke kosten zijn er als ik mijn abonnement op internet thuis opzeg?
- Wat gebeurt er als ik mijn modem en/of booster niet terugstuur?
- Ben ik verplicht de hardware van Mobile Vikings te gebruiken?
- Hoe kan ik het abonnement op internet thuis opzeggen van iemand die overleden is?