Hoe kan ik mijn modem en/of booster terugsturen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Je stuurt je modem en/of booster terug via bpost met het verzendlabel dat je vindt in je My Viking-account. Via de website of de app van bpost achterhaal je gemakkelijk waar je je pakje kan afleveren. Na opzegging van je abonnement op internet thuis heb je daar 2 weken de tijd voor. Zodra we alles ontvangen hebben, laten we je dat weten via e-mail.
Als je je booster(s) afzonderlijk wilt terugsturen, is dat eenvoudig! Log in op je My Viking-account. Eenmaal ingelogd, ga je naar je Internet Thuis-abonnement > netwerkmanagement en klik je op « Boosters ». Volg de instructies om je retour te voltooien.
Als je huidige modem door een nieuwe modem wordt vervangen, moet je je modem en wifi-boosters (indien van toepassing) ook via bpost terugsturen. We sturen je een e-mail met een retourlabel. In dit geval kan je het verzendlabel alleen via deze e-mail downloaden.
Verwante artikelen
- Hoe kan ik mijn abonnement op internet thuis opzeggen?
- Welke kosten zijn er als ik mijn abonnement op internet thuis opzeg?
- Wat gebeurt er als ik mijn modem en/of booster niet terugstuur?
- Ben ik verplicht de hardware van Mobile Vikings te gebruiken?
- Kan ik wifi-extenders of wifi-boosters via Mobile Vikings krijgen?