Wat gebeurt als ik al een internetabonnement bij een andere provider heb?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Als je al een internetabonnement bij een andere provider hebt, en wilt overstappen naar Mobile Vikings, dan heb je twee opties:
- Je zegt je huidige internetabonnement zelf op bij je huidige provider.
- Je maakt gebruik van Easy Switch om naar Mobile Vikings over te stappen
Als je je huidige internetabonnement zelf opzegt bij je huidige operator:
- Heb je momenteel een pack (met bijvoorbeeld internet thuis, tv en 2 mobiele nummers)? Je kan ervoor kiezen om alle diensten of enkele diensten in het bijzonder op te zeggen bij je huidige operator.
- Bekijk zeker eventuele afrekeningsvoorwaarden voor eventuele hardware die je via je huidige provider hebt. Bijvoorbeeld: te betalen restwaarde voor een laptop of tv. Let goed op, want mogelijk zijn er in dit geval dus nog extra kosten, bijv. ook een eindafrekening.
- Zorg er voor dat je de tijdstippen van deactivatie van je huidige abonnement en de installatie/activatie van je Mobile Vikings-internetabonnement goed op elkaar afstemt.
Als je Easy Switch gebruikt om naar Mobile Vikings over te stappen:
- Wij zorgen ervoor dat een deel van of al je diensten bij je huidige operator worden overgezet en/ of stopgezet.
- Tijdens jouw bestelling geef je aan dat je Easy Switch wenst te gebruiken. Hou je Easy Switch-ID en je klantnummer van je huidige operator bij de hand.
Klaar om naar Mobile Vikings over te stappen? Lees hier hoe je dat via Easy Switch doet.
Als er op je adres al een actieve verbinding is met het Proximus-netwerk (via Proximus, Scarlet, edpnet,...), zal deze internetverbinding automatisch worden overgeschakeld naar Mobile Vikings, en zal je geen toegang meer hebben tot de diensten waarop je eerder via deze internetverbinding geabonneerd was.
Eventuele mobiele nummers die je bij dezelfde operator hebt en waarmee je ook wilt overstappen naar Mobile Vikings, worden niet automatisch overgezet. Tijdens je bestelling voor Mobile Vikings internet thuis, moet je je mobiele nummers zelf overzetten. Dit doe je door een nieuwe simkaart aan te vragen. We raden je dus ten zeerste aan om te dubbelchecken met je oude provider, zodat alles zeker correct is afgesloten.