terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik bestelde internet thuis via Mobile Vikings

Je kunt je bestelling en je afspraak voor installatie steeds opvolgen in je My Viking-account op de website.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 7

Verwante artikelen

  • Wat moet ik doen om een installatie voor te bereiden?
  • Hoe verloopt een installatie bij mij thuis?
  • Hoe kan ik internet thuis aanvragen?
  • Moet ik Superfast Internet nemen als fiber beschikbaar is op mijn adres?
  • Kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis?

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917