Mijn Vikingpunten zijn 'geannuleerd'. Waarom?

Dit betekent dat je voor die aankoop of boeking geen Vikingpunten ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:

  • De aankoop voldeed niet aan de voorwaarden.
    De meeste Viking Deals hebben hun eigen voorwaarden. Ze zijn bijvoorbeeld vaak niet cumuleerbaar met andere kortingen, of je mag niet bestellen vanuit een zakelijk account, ... De voorwaarden per Viking Deal kan je terugvinden op onze onze Viking Deals pagina

  • Je aankoop of boeking is geannuleerd of (gedeeltelijk) geretourneerd
    Wanneer je een bestelling of boeking annuleert of (gedeeltelijk) retourneert, vervalt de oorspronkelijke aankoop of boeking. Hiervoor ontvangen wij geen commissie meer, dus er kunnen geen Vikingpunten naar jou worden doorgestuurd.

  • Je aankoop of boeking is (gedeeltelijk) terugbetaald
    Wanneer een bestelling of boeking (gedeeltelijk) wordt terugbetaald, wordt de oorspronkelijke aankoop of boeking geannuleerd. Hiervoor ontvangen wij geen commissie meer, dus er kunnen geen Vikingpunten naar jou worden doorgestuurd.

Is geen van deze mogelijke oorzaken van toepassing, en weet je zeker dat je die Vikingpunten moet ontvangen? Neem dan gerust contact met ons ons!