Mijn Vikingpunten zijn 'afgewezen'. Waarom?
Dit betekent dat je voor die aankoop of boeking geen Vikingpunten ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:
- We kregen geen commissie voor je aankoop of boeking
De Vikingpunten die je ontvangt als je iets koopt of boekt via een Viking Deal zijn een commissie die wij van onze partner ontvangen en volledig aan jou doorgeven. Als je tijdens het winkelen of boeken op een andere link klikt, bijvoorbeeld een Google Ad, een prijsvergelijkingssite, ... dan gaat die commissie naar een andere partij. Er is dan niets gekoppeld aan je Mobile Vikings-account, dus je ontvangt geen Vikingpunten.
- De aankoop voldeed niet aan de voorwaarden.
De meeste Viking Deals hebben hun eigen voorwaarden. Ze zijn bijvoorbeeld vaak niet cumuleerbaar met andere kortingen, of je mag niet bestellen vanuit een zakelijk account, ... De voorwaarden per Viking Deal kan je terugvinden op onze onze Viking Deals pagina. - Je aankoop of boeking is geannuleerd of (gedeeltelijk) geretourneerd
Wanneer je een bestelling of boeking annuleert of (gedeeltelijk) retourneert, vervalt de oorspronkelijke aankoop of boeking. Hiervoor ontvangen wij geen commissie meer, dus er kunnen geen Vikingpunten naar jou worden doorgestuurd. - Je aankoop of boeking is (gedeeltelijk) terugbetaald
Wanneer een bestelling of boeking (gedeeltelijk) wordt terugbetaald, wordt de oorspronkelijke aankoop of boeking geannuleerd. Hiervoor ontvangen wij geen commissie meer, dus er kunnen geen Vikingpunten naar jou worden doorgestuurd.
Is geen van deze mogelijke oorzaken van toepassing, en weet je zeker dat je die Vikingpunten moet ontvangen? Laat het ons weten! Als je een claim indient, kijken we die graag voor je na!