Ik heb geen internet meer op mijn iPhone sinds de iOS 15 update. Wat moet ik doen?

We merken dat de iOS 15 update inderdaad helaas voor problemen kan zorgen. Kun je dit eens proberen? Ga naar Instellingen --> Mobiel Netwerk --> Mobiele datanetwerk --> Stel opnieuw in. 

Als dat niet werkt, dan kunnen we nog proberen je netwerkinstellingen te resetten. Dat doe je via Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Herstel netwerkinstellingen. Nadeel is wel dat je hierna je wifi-wachtwoorden opnieuw moet invullen, en je Bluetooth verbindingen opnieuw moet aanmaken.

Nog steeds niet ok? Vul dan bij mobiele datanetwerk deze instellingen in: 

APN: web.be
Gebruikersnaam: web
Wachtwoord: web

 

Zie je hier ook invulvelden specifiek voor je LTE-configuratie? Vul dan ook daar de gegevens hierboven in.

 

Klik vervolgens zeker NIET op "Stel opnieuw in" maar keer terug naar je startscherm. Die knop wist namelijk alles wat je zonet invulde. Zet hierna je iPhone volledig uit en start vervolgens opnieuw op. Dat zou het moeten oplossen!