Veelgestelde vragen over je nummer overdragen naar Mobile Vikings
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Kan ik mijn nummer behouden?
Ja, geen probleem. Wanneer je je gsm-abonnement of je herlaadkaart aanvraagt kun je kiezen om je nummer te houden. Tenzij je een nieuw nummer wil. Dat kan natuurlijk ook eenvoudig.
Wie zet mijn huidige abonnement stop?
Dat doen wij allemaal nadat je actief bent op het Mobile Vikings-netwerk. Zelf hoef je geen contact op te nemen met je huidige provider.
Blijf ik bereikbaar tijdens de overstap?
Ja, hoor. Je blijft na je bestelling bereikbaar via je huidige provider tot je actief bent op het Mobile Vikings-netwerk. Dat moment bepaal je zelf. Er is dus geen periode waarin je onbereikbaar bent.
Wat met mijn abonnement bij mijn huidige provider?
Als je in het midden van de maand van provider verandert, rekent je vorige provider normaal enkel de periode aan waarin je nog actief was. Neem gerust contact op met die vorige provider als je niet de volledige factuur wilt betalen, want deze berekening gebeurt zeker niet altijd automatisch.
Wat met mijn herlaadkaart bij mijn huidige provider?
In de meeste gevallen vervallen je bundels en je belwaarde van zodra je overstap naar een Mobile Vikings-abonnement gebeurd is. Je kunt natuurlijk bij je oude provider altijd vragen of je enkel voor je actieve gebruik mag betalen. Neem gerust contact op met je huidige provider voor meer informatie.
Verwante artikelen
- Hoe verloopt de overstap van mijn huidige provider naar Mobile Vikings?
- Kan ik mijn Mobile Vikings simkaart overdragen naar een ander Mobile Vikings-account?
- Hoe bestel ik een simkaart?
- Waarom moet ik meteen aangeven of ik een eSIM of een fysieke simkaart wil? Kan ik niet gewoon beide aanvragen?
- Waar vind ik mijn simkaartnummer?