terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Stel je vraag
Nederlands English (US) Français
Stel je vraag

Ik heb mijn eSIM per ongeluk verwijderd. Wat nu?

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart

Geen probleem: via je My Viking-account vraag je een vervang-eSIM aan. Volg de instructies in je e-mail om die te activeren.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 9

Verwante artikelen

  • Ik heb momenteel een eSIM van een andere provider. Hoe verloopt de overstap?
  • Hoe vervang ik een eSIM door een eSIM?
  • Hoe activeer / installeer ik mijn eSIM?
  • Hoe activeer ik mijn simkaart?
  • Waarom moet ik meteen aangeven of ik een eSIM of een fysieke simkaart wil? Kan ik niet gewoon beide aanvragen?

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917
We staan klaar voor je
Maandag - zondag Altijd beschikbaar
We antwoorden binnen 1 dag. Stel je vraag
We zijn niet beschikbaar op dit moment We antwoorden je maandag We antwoorden je morgen
We staan klaar voor je
Maandag tot vrijdag 13:00 - 16:30
1976 (gratis voor Vikings) Of bel naar +32 (0) 456 19 19 76. Lokale tarieven zijn van toepassing.
We zijn niet beschikbaar op dit moment We antwoorden je maandag We antwoorden je morgen
We staan klaar voor je
Maandag tot vrijdag 08:30 - 22:00
Weekends 08:30 - 22:00
We antwoorden binnen 20 minuten. Stuur ons een tweet
We zijn niet beschikbaar op dit moment We antwoorden je maandag We antwoorden je morgen
We staan klaar voor je
Maandag tot vrijdag 08:30 - 22:00
Weekends 08:30 - 22:00
We antwoorden binnen 20 minuten. Stuur ons een berichtje
We zijn niet beschikbaar op dit moment We antwoorden je maandag We antwoorden je morgen
We staan klaar voor je
Maandag tot vrijdag 08:30 - 22:00
Weekends 08:30 - 22:00
Enkel berichten. We antwoorden binnen 20 minuten. Stuur ons een bericht