terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Ik heb mijn eSIM per ongeluk verwijderd. Wat nu?

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart

Geen probleem: via je My Viking-account vraag je een vervang-eSIM aan. Volg de instructies in je e-mail om die te activeren.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 8 van 19

Verwante artikelen

  • Ik heb momenteel een eSIM van een andere provider. Hoe verloopt de overstap?
  • Hoe vervang ik een eSIM door een eSIM?
  • Hoe activeer / installeer ik mijn eSIM?
  • Hoe activeer ik mijn simkaart?
  • Waarom moet ik meteen aangeven of ik een eSIM of een fysieke simkaart wil? Kan ik niet gewoon beide aanvragen?

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917