terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Ik heb mijn eSIM per ongeluk verwijderd. Wat nu?

  1. Help & Support - Mobile Vikings
  2. Viking worden
  3. Ik bestelde een Mobile Vikings simkaart

Geen probleem: via je My Viking-account vraag je een vervang-eSIM aan. Volg de instructies in je e-mail om die te activeren.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 13 van 34

Verwante artikelen

  • Hoe vervang ik een eSIM door een eSIM?
  • Hoe activeer / installeer ik mijn eSIM?
  • Ik heb momenteel een eSIM van een andere provider. Hoe verloopt de overstap?
  • Hoe activeer ik mijn simkaart?
  • Waarom moet ik meteen aangeven of ik een eSIM of een fysieke simkaart wil? Kan ik niet gewoon beide aanvragen?

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917