Geen probleem! Via deze stappen ben je snel weer vertrokken met een vervang-eSIM:

  • Vraag via je My Viking-account een vervang-eSIM aan. 
  • Meteen na je bestelling krijg je een e-mail met een activatiecode om je eSIM te activeren. Via de rode knop in deze e-mail activeer je je nieuwe eSIM. 
  • Eenmaal geactiveerd, krijg je een tweede e-mail met een QR-code. Het is belangrijk dat je de QR-code enkel via de instellingen van je gsm scant en niet rechtstreeks via de camera.

Toch niet 100% zeker van je stuk? Maak dan gebruik van de configuratie wizard voor de activatie van je eSIM-profiel: selecteer het merk en model van je toestel en je bent vertrokken!

Zorg er voor dat je telefoon met wifi verbonden is voor je de QR-code scant.

Scan de QR-code die je van ons ontvangt enkel via de instellingen van jouw telefoon en niet via de camera. Om veiligheidsredenen kun je deze QR-code maar eenmaal scannen. Lukte het de eerste keer niet? Vraag dan gemakkelijk via jouw My Viking-account een nieuwe eSIM op.