Mijn claim voor Vikingpunten via een Viking Deal is afgekeurd. Hoe kan dit?

Dit kan verschillende redenen hebben: 

  • We kregen geen commissie voor je aankoop of boeking

    De Vikingpunten die jij krijgt als je via een Viking Deal iets koopt of boekt, is een commissie die wij krijgen van onze partner en integraal aan jou doorgeven. Klik je op een andere link, bijvoorbeeld een Google Ad, een prijsvergelijkingssite,... dan gaat die commissie naar een andere partij. Er wordt dan niets aan Mobile Vikings gekoppeld, waardoor je geen Vikingpunten krijgt.
  • Je vulde een verkeerd ordernummer, bedrag of verwacht aantal Vikingpunten in.

    Check zeker goed de informatie die je invult. Het order nummer is van belang voor de partner om je aankoop te kunnen terugvinden. Hou er ook rekening mee dat het aantal Vikingpunten berekend wordt op het aankoopbedrag exclusief btw. 
    Let op! Als je een verblijf hebt geboekt, krijg je je Vikingpunten pas na je verblijf. Dien ook pas na je verblijf een claim in - anders kan je claim niet behandeld worden, en krijg je geen Vikingpunten.
  • Je aankoop of boeking is ondertussen toch geregistreerd

    In dat geval staan de Vikingpunten alsnog in wacht, of heb je ze misschien al ontvangen.
  • De aankoop voldeed niet aan de voorwaarden van de Viking Deal.

    De meeste Viking Deals hebben hun eigen voorwaarden. Zo zijn ze vaak niet te combineren met andere kortingen, of mag je je bestelling niet doen vanop een zakelijk account, … Per Viking Deal zie je de voorwaarden op onze Viking Deals-pagina
  • De partner is niet meer actief bij onze Viking Deals.

    Je kunt enkel claims indienen voor actieve Viking Deal-partners.

Wil je graag meer info over hoe de Viking Deals werken, en concrete tips om ervoor te zorgen dat je nooit Vikingpunten misloopt? Check dan zeker onze FAQ.