Mijn claim voor Vikingpunten via een Viking Deal is afgekeurd. Hoe kan dit?

Dit kan verschillende redenen hebben: 

  • Je aankoop of boeking is ondertussen toch geregistreerd.
    In dat geval staan de Vikingpunten alsnog in wacht, of heb je ze misschien al ontvangen. Je kan dit zien in je My Viking-account.

  • We kregen geen commissie voor je aankoop of boeking.
    De Vikingpunten die jij krijgt als je via een Viking Deal iets koopt of boekt, is een commissie die we krijgen van onze partner en aan jou doorgeven. Als je tijdens je aankoop andere websites bezocht hebt zoals bijvoorbeeld een Google Advertentie, een prijsvergelijkingssite, blogs, ... dan kan het zijn dat de commissie naar een andere partij is gegaan. De partner betaalt ons dan geen commissie meer en wij kunnen je dus geen Vikingpunten geven.

  • De aankoop voldeed niet aan de voorwaarden van de Viking Deal.
    De meeste Viking Deals hebben hun eigen voorwaarden. Zo zijn ze vaak niet te combineren met andere kortingen, of mag je je bestelling niet doen vanop een zakelijk account, … Per Viking Deal zie je de voorwaarden op onze Viking Deals-pagina.
  • Je vulde je claim foutief in.
    Check zeker goed de informatie die je invult. Het is belangrijk dat je de juiste datum van aankoop selecteert en het ordernummer correct ingeeft. Anders kan de partner jouw aankoop niet terugvinden en zal je claim afgekeurd worden. Wanneer je een verkeerd orderbedrag invult of te veel Vikingpunten vraagt, kan de partner je claim ook afkeuren. Hou er rekening mee dat het aantal Vikingpunten berekend wordt op het aankoopbedrag exclusief btw.

Wil je graag meer info over hoe de Viking Deals werken, en concrete tips om ervoor te zorgen dat je nooit Vikingpunten misloopt? Check dan zeker onze FAQ-pagina.