Ik gebruikte een Viking Deal maar zie nog geen Vikingpunten. Wat nu?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Het kan tot 72 uur duren om je aankoop of boeking volledig te registreren.
Je wacht nog geen 72 uur
Nog even geduld. Je aankoop moet nog verwerkt en geregistreerd worden. Je kan elk moment een bevestigingsmail ontvangen met de melding dat jouw Vikingpunten ‘in wacht’ staan.
Je wacht al langer dan 72 uur
Dan ging er vermoedelijk iets mis bij de Viking Deal partner. Dit kan weleens gebeuren. Geen zorgen: dien een claim in en we kijken het samen met de Viking Deal partner voor je na. We kunnen je niets beloven, maar mocht je toch nog Vikingpunten krijgen, brengen we je hiervan op de hoogte. ;-)
In je My Viking-account kan je de status van je claim raadplegen. Hou er rekening mee dat (door onder andere de omruiltermijnen) het uitzoeken van een claim een tijdje kan duren bij onze partners.
Enkele tips om je aankoop succesvol te kunnen registreren
- Gebruik Google Chrome: deze browser werkt het best met Viking Deals. Je bent natuurlijk vrij om andere populaire browsers zoals Safari of Firefox te gebruiken. Hou in het achterhoofd dat deze browsers soms de connectie tussen Mobile Vikings en de partner verliezen. Hierdoor ontvang jij geen Vikingpunten.
- Zorg ervoor dat partners je herkennen en pas de instellingen van je browser aan: accepteer de cookies bij onze partners en schakel het ‘Do Not Track’-signaal uit. Maak je geen zorgen, zowel wij als onze partners bewaren geen persoonsgegevens. We gebruiken enkel de essentiële informatie om jou Vikingpunten te kunnen bezorgen. In Chrome staan de instellingen automatisch juist als je die niet zelf hebt aangepast.
- Schakel adblockers uit: die kunnen de verbinding met de partner verbreken, hierdoor ontvang jij geen Vikingpunten.
- Rond je aankoop meteen af na activatie van de Viking Deal: bezoek geen andere websites meer tijdens je aankoop. Onze partners betalen je Vikingpunten als je de aankoop via Mobile Vikings doet. Als je tijdens je aankoop andere websites (blogs, vergelijkingssites of cashbacksites) bezoekt, kan het gebeuren dat de partner de andere website betaalt in plaats van jou.
- Begin je aankoop altijd via Viking Deals: sommige partners zullen geen Vikingpunten betalen als je al producten in je winkelmandje hebt gelegd voordat je de Viking Deal activeerde.
- Gebruik enkel kortingscodes die wij delen: als je een kortingscode van een andere website of e-mail gebruikt, zal de andere website waarschijnlijk door de partner beloond worden en krijg jij geen Vikingpunten.
- De meeste partners geven geen Vikingpunten voor cadeaubonnen: zowel voor de aankoop, als voor het gebruiken van cadeaubonnen.
- Voor sommige producten (bvb. medicatie) mogen we geen Vikingpunten uitdelen: dit staat altijd duidelijk vermeld bij de Viking Deal.
- Bij bepaalde partners gelden specifieke speciale regels: zo kan je bijvoorbeeld met een zakelijk account geen Vikingpunten verdienen, of krijg je alleen Vikingpunten voor je eerste aankoop bij de partner. Dit staat altijd duidelijk vermeld bij de Viking Deal.
Verwante artikelen
- Ik heb geen Vikingpunten ontvangen. Hoe kan ik een claim indienen?
- Ik heb een aankoop gedaan via de Viking Deals. Wanneer krijg ik mijn Vikingpunten?
- Hoe schakel ik het ‘do not track signal’ van mijn browser uit?
- Hoe werken de online Viking Deals?
- Wat zijn Vikingpunten en hoe kan ik ze verdienen/ gebruiken?