Ik gebruikte een Viking Deal maar zie nog geen Vikingpunten. Wat ging er mis?
Deed je je aankoop nog maar pas? Maak je dan nog geen zorgen. Het kan tot 48 uur duren om je aankoop of boeking volledig te registreren. Wacht je toch al langer? Dan sommen we hieronder even de mogelijke boosdoeners op. Mét oplossingen!
- Je aankoop of boeking is aan een ander kanaal gekoppeld. Als je prijsvergelijkingssites bezoekt, of doorklikt via Google Ads, via een marketingcampagne van een partner, … nadat je je Viking Deal hebt geactiveerd, kan het gebeuren dat onze cookie overschreven wordt. We zien je aankoop of boeking dan niet, en je kunt er dus geen Vikingpunten voor krijgen. Oplossing? Activeer de Viking Deal vlak voor je je bestelling afrondt.
- Er is een ‘do not track’-signaal ingesteld in je browser. Dit kan ervoor zorgen dat een partner je aankoop of boeking niet gekoppeld kan worden aan je Mobile Vikings account. Oplossing? Schakel het ‘do not track’-signaal uit.
- Er ging iets mis bij de Viking Deal partner. Kan altijd gebeuren! Oplossing? Als je een claim indient kijken we dat samen met hen voor je na. We kunnen niets beloven, maar als je toch nog Vikingpunten krijgt, laten we je iets weten. Omwille van onder andere de omruiltermijn kan het wel een tijdje duren eer onze partners zo’n claim onderzoeken.
- Je kocht iets waar je geen Vikingpunten mee kunt verdienen. Oplossing? Check altijd goed de voorwaarden bij elke Viking Deal voor je ‘m activeert.
- Je betaalde met een cadeaubon of gebruikte een promotiecode. Oplossing? Ook dit staat altijd bij de voorwaarden van elke Viking Deal, zodat je weet of je Vikingpunten verdient of niet!
- Je plaatste je bestelling met een zakelijk of professioneel account. Oplossing? Bij sommige Viking Deal partners verdien je als zakelijke gebruiker geen Vikingpunten. Dit staat altijd bij de Viking Deal in kwestie vermeld.