Hoe gaat de kwaliteitsgarantie in zijn werk?

Hieronder vind je het antwoord op je prangende vragen over de kwaliteitsgarantie van Mobile Vikings.

Hoe maak ik gebruik van de kwaliteitsgarantie?

  • Iedereen kan binnen de 30 kalenderdagen na de activatie van een nieuwe simkaart (voor een nieuw nummer of via een nummeroverdracht van een andere operator) een terugbetaling van die eerste maand aanvragen.

  • De terugbetaling kan worden aangevraagd via dit contactformulier.

  • Na je aanvraag controleren we of je aan de voorwaarden voldoet en brengen we je via mail op de hoogte. Uiterlijk binnen 3 weken na je goedgekeurde aanvraag krijg je je terugbetaling.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om een terugbetaling van mijn eerste 30 kalenderdagen aan te vragen?

Natuurlijk zijn er wel een aantal voorwaarden verbonden aan je eventuele terugbetaling. Die moeten allemaal voldaan zijn voor je recht hebt op je terugbetaling. 

  • Als je een abonnement hebt, moeten al je openstaande facturen/aanrekeningen eerst voldaan zijn.

  • Je hebt recht op 1 terugbetaling. Een tweede aanvraag zal dan ook geweigerd worden. Om deze voorwaarde te verifiëren, kan Mobile Vikings een check doen op naam, voornaam, betaalmethode, adres, klant- en telefoonnummer, uiteraard steeds in overeenstemming met de voorwaarden van het Mobile Vikings-privacybeleid dat beschikbaar is op de website.

  • Je moet je aanvraag doen binnen de 30 kalenderdagen na de activatie van het nummer in kwestie via dit contactformulier.

  • Je moet met het nummer in kwestie binnen de dertig dagen naar een andere operator overgestapt zijn.

Wat wordt er terugbetaald ?

  • Je eerst gekozen tariefplan wordt teruggestort. 

  • Als je voor de eerste betaling van het nummer in kwestie Vikingpunten gebruikte, worden die ook terugbetaald.

  • Eventuele kosten buiten de bundel van een abonnement worden niet terugbetaald.