Hoe zet ik mijn Mobile Vikings abonnement of herlaadkaart stop?

Niet meer tevreden?
Jammer dat je niet meer tevreden bent bij Mobile Vikings. Maar we hebben ongetwijfeld een tariefplan dat helemaal bij je past, of een oplossing voor welk probleem je ook ondervindt. Wil je dat we je daarbij helpen? Bel ons dan, of chat nu live met één van onze collega’s op deze pagina. Of e-mail ons gerust, dan zoeken we het samen uit.

Bellen? Op werkdagen tussen 8u30 en 17u.
0456191976. Vikings bellen gratis naar 1976.
Chatten? Op werkdagen tussen 8u30 en 11u30 & 13u30 tot 16u30.
Klik onderaan deze pagina op de rode chatknop. 

Toch je abonnement of herlaadkaart opzeggen?
Als je je nummer wil behouden, dan doet je nieuwe provider al het nodige. Jij hoeft zelf dus niets af te sluiten bij ons. Wil je je nummer volledig stopzetten? Dat kun je doen via My Viking. Als je een herlaadkaart hebt volstaat het om te stoppen met herladen. Je nummer vervalt dan automatisch.

Enkele tips:
  • Gebruik eerst je resterende belwaarde of bundels op, want die kun je niet overzetten naar je nieuwe provider.
  • Zet je een abonnement stop? Dan betaal je nog een laatste afrekening.
  • Heb je je contacten op je simkaart opgeslagen? Zorg dan ook dat je ze eerst naar je toestel kopieert voor je je nieuwe simkaart gebruikt.
  • Sluit je nummer niet af als je het wil behouden om naar een andere provider over te stappen!
  • Toch niet tevreden bij je nieuwe provider? Dan ontvangen wij je met open armen terug!