Hoe zet ik mijn Mobile Vikings abonnement of herlaadkaart stop?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Niet meer tevreden?
Jammer dat je niet meer tevreden bent bij Mobile Vikings. Maar we hebben ongetwijfeld een tariefplan dat helemaal bij je past, of een oplossing voor welk probleem je ook ondervindt. Wil je dat we je daarbij helpen? Bel ons of stuur ons gerust een e-mail, dan zoeken we het samen uit.
Toch je abonnement of herlaadkaart opzeggen?
Als je je nummer wil behouden, dan doet je nieuwe provider al het nodige. Jij hoeft zelf dus niets af te sluiten bij ons. Wil je je nummer volledig stopzetten? Dat kun je doen via je My Viking-account. Als je een herlaadkaart hebt volstaat het om te stoppen met herladen. Je nummer vervalt dan automatisch. Ondervind je problemen met het stopzetten van je abonnement of herlaadkaart? Contacteer gerust onze helpdesk.
- Zet je een abonnement stop? Dan betaal je nog een laatste afrekening.
- Heb je je contacten op je simkaart opgeslagen? Zorg dan ook dat je ze eerst naar je toestel kopieert voor je je nieuwe simkaart gebruikt.
- Als je je nummer afsluit heb je 30 dagen tijd om het naar een andere provider over te dragen. Doe je dat niet, dan kan je nummer niet meer gerecupereerd worden.
- Toch niet tevreden bij je nieuwe provider? Dan ontvangen wij je met open armen terug!