Mijn Mobile Vikings simkaart is nét actief. Wat moet ik weten?

Ik heb een herlaadkaart
Ik heb een abonnement
Welkom aan boord! Eens je simkaart actief is, kun je ermee aan de slag. Nog geen internet? Volg dan onze instelgidsen en stel je toestel in. Hieronder vind je een overzicht van de meestgestelde vragen door Vikings die pas aan boord komen van ons schip.

Hoe raadpleeg ik mijn verbruik van mobiele data, sms'en en bellen?
Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen?
Waarvoor kan ik de Viking App gebruiken?
Hoe kan ik mijn voicemail instellen en raadplegen?
Hoe kan ik mijn simkaart herladen?
Wat zijn Vikingpunten en hoe kan ik ze verdienen?

Heb je een vraag die hier niet bij staat? Gebruik de zoekfunctie hierboven, of contacteer onze helpdesk: bel gratis naar 1976 of stuur ons een bericht.
Welkom aan boord! Eens je simkaart actief is, kun je ermee aan de slag. Nog geen internet? Volg dan onze instelgidsen en stel je toestel in. Hieronder vind je een overzicht van de meestgestelde vragen door Vikings die pas aan boord komen van ons schip.

Hoe raadpleeg ik mijn verbruik van mobiele data, sms'en en bellen?
Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen?
Waarvoor kan ik de Viking App gebruiken?
Hoe kan ik mijn voicemail instellen en raadplegen?
Wat zijn Vikingpunten en hoe kan ik ze verdienen?
Hoe betaal ik mijn factuur?
Mijn simkaart is pas actief. Waarom krijg ik nu al een factuur of aanrekening?

Heb je een vraag die hier niet bij staat? Gebruik de zoekfunctie hierboven, of contacteer onze helpdesk: bel gratis naar 1976 of stuur ons een bericht.