Ik heb mijn factuur of aanrekening betaald. Waarom staat ze nog steeds open?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Betaal je je factuur of aanrekening online (met Bancontact, Visa, MasterCard, ...) dan wordt de betaling binnen de 10 minuten verwerkt. Bij betaling met overschrijving duurt dit langer: tot vijf werkdagen.
Controleer de gestructureerde mededeling die op je factuur of aanrekening staat. Bij een foute mededeling wordt de betaling soms niet verwerkt. We storten ze dan automatisch terug.
Let er ook op dat het betaalde bedrag exact het factuurbedrag is. Zelfs één centje meer of minder kan al voor moeilijkheden zorgen.
Verwante artikelen
- Wat gebeurt er als ik mijn factuur of aanrekening van mijn mobiel abonnement niet tijdig betaal?
- Waar vind ik mijn aanrekeningen/facturen?
- Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen?
- Hoeveel betaal ik maximaal extra buiten mijn maandelijkse bundel?
- Waar vind ik de pin- en pukcode van mijn simkaart?