Ik ben onbereikbaar. Wat moet ik doen?
Ben je onbereikbaar? Dan helpen we je graag snel terug op weg. Probeer alvast eens:
- Je toestel te herstarten;
- je netwerkmodus aan te passen. Dit kun je doen in de instellingen van je toestel:
- Apple: Instellingen > Mobiele data > Zet "Schakel 4G in" uit
- Android: Instellingen > Meer instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > kies hier voor een optie zonder 4G of LTE
- Nokia (Windows Phone): Instellingen > Mobiele netwerken > Hoogste verbindingssnelheid > Kies hier voor een optie zonder 4G of LTE.
- Je simkaart te testen in een ander toestel.
Helpen geen van deze tips? Contacteer dan onze helpdesk. Op basis van een recent voorbeeld, niet ouder dan 24 uur, kunnen zij nagaan wat er precies mis gaat! Vermeld ook zeker de datum, het tijdstip, en de nummers die betrokken zijn in je voorbeeld.