Ik kan niet meer bellen. Wat moet ik doen?

  1. Herstart eerst en vooral je toestel.
  2. Controleer dan of je nog genoeg belwaarde of bundels hebt.
  3. Indien je geen netwerkverbinding hebt probeer dan eens manueel te verbinden via de instellingen van je toestel. Lees hier hoe je dit doet.
  4. Ben je in het buitenland? Test dan eens een andere provider uit. Ook dan moet je eens herstarten. Gebruik ook het correcte nummerformaat indien je in het buitenland bent, bijvoorbeeld +32 bij het bellen naar een Belgisch nummer.
  5. Kun je wel zelf bellen, maar niet gebeld worden? Ontdek wat je kunt doen wanneer je onbereikbaar bent.

Heb je alle stappen doorlopen en kun je nog altijd niet bellen? Bel dan gratis de helpdesk op het nummer 1976 of contacteer ons via het webformulier.

Tip! Problemen met bellen binnen of buiten je huis is verleden tijd dankzij VoLTE & VoWifi. Dankzij deze technologieën kan je gebruik maken van je mobiele dataverbinding of Wifi signaal om te bellen. Meer info vind je hier

Koos je voor het Only Data-tariefplan? In dat geval kun je niet uitgaand bellen, enkel gebeld worden. Natuurlijk kun je wel bellen via WhatsApp, Messenger, ... met je mobiele databundel.