Ik kan geen sms’en meer sturen. Wat moet ik doen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
- Check eerst en vooral via je My Viking-account of je nog genoeg belwaarde/ bundels hebt. Heb je nog een openstaande factuur? Dan kan dit de oorzaak zijn van het probleem.
- Check daarna of je netwerk (service) hebt. Geen netwerk? Ga naar de instellingen van je toestel en probeer manueel te verbinden. Lees hier hoe je dit doet.
- Herstart opnieuw je toestel nadat je dit hebt gedaan en probeer een sms naar jezelf te sturen.
- Ben je in het buitenland? Test dan eens een andere provider uit. Ook dan moet je eens herstarten. Gebruik ook het correcte nummerformaat, bijvoorbeeld +32 bij het sms’en naar een Belgisch nummer of +33 voor een Frans nummer.
Heb je alle stappen doorlopen en kun je nog altijd niet sms’en? Neem dan contact op met de helpdesk op het nummer 0456 19 19 76 of via het webformulier.
Koos je voor het Only Data-tariefplan? In dat geval kun je niet uitgaand bellen, enkel gebeld worden. Natuurlijk kun je wel bellen via WhatsApp, Messenger, ... met je mobiele databundel.
Verwante artikelen
- Hoe kan ik mijn netwerkselectie automatisch of manueel instellen?
- Ik kan niet meer bellen. Wat moet ik doen?
- Wat gebeurt er als ik mijn factuur of aanrekening van mijn mobiel abonnement niet tijdig betaal?
- Hoe activeer / installeer ik mijn eSIM?
- Kan ik mijn Mobile Vikings simkaart gebruiken om te betalen voor sms-parkeren?