Kan ik 1 factuur krijgen voor al mijn abonnementen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Voorheen was het niet mogelijk om 1 factuur te krijgen voor meerdere abonnementen. Vanaf 06/2025 zal dit geleidelijk aan veranderen. We starten met alle nieuwe Vikings, zij zullen automatisch een overzichtsfactuur ontvangen als ze meer dan 2 producten hebben. Bestaande Vikings die vanaf juni overschakelen van 1 product naar meerdere producten zullen ook automatisch een overzichtsfactuur ontvangen vanaf de eerstvolgende maand.
Voor bestaande Vikings die nu al meerdere producten hebben, is het ook al mogelijk om handmatig over te schakelen naar een overzichtsfactuur. Dat kan hier! In een volgende fase zal dit automatisch geactiveerd worden voor iedereen met meerdere producten.
Vous préférez ne pas recevoir de facture consolidée ? Pas de problème ! Il vous suffit de contacter le service clientèle qui se chargera de l'adapter pour vous.
Verwante artikelen
- Wanneer krijg ik mijn factuur of aanrekening?
- Hoe betaal ik mijn factuur of aanrekening?
- Mijn rekeningnummer is al in gebruik. Hoe maak ik een betaalmethode aan?
- Hoe moet ik mijn factuur van Mobile Vikings inboeken in mijn boekhouding?
- Wat gebeurt er als ik mijn factuur of aanrekening van mijn mobiel abonnement niet tijdig betaal?