Wat is de minimale dienstverlening bij een mobiel abonnement en wat kan ik hiertegen doen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Als je je mobiel abonnement niet op tijd betaalt, zal je uiteindelijk op minimale dienstverlening gezet worden waardoor je je diensten niet meer kan gebruiken zoals voordien:
- Je ontvangt enkel inkomende sms’en en oproepen.
- Je kan zelf niet meer bellen of sms’en.
- Je kan geen data meer gebruiken.
- Je kan wel nog naar noodnummers bellen.
Het zijn natuurlijk geen fijne vooruitzichten, maar don’t worry: we sturen je steeds tijdig een sms en e-mail ter herinnering, zo hoeft het niet zo ver te komen. ;-)
Wat kan je ertegen doen?
We raden je aan je factuur/aanrekening zo snel mogelijk te betalen via je My Viking-account:
- Betaal je via een online betaalmethode? Dan worden je geblokkeerde diensten na 30 minuten weer opgeheven.
- Betaal je via overschrijving? Hou er dan rekening mee dat het 3 tot 5 werkdagen duurt eer zo'n betaling wordt verwerkt in ons systeem.
Vermijd kopzorgen in de toekomst en stel een automatische betaalmethode in via je My Viking-account, daarna verloopt je betaling telkens automatisch.
Als je je factuur/aanrekening niet betaalt, zullen de diensten in kwestie volledig worden afgesloten.