Ik heb mijn factuur betaald, waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Hou er rekening mee dat het 3 tot 5 werkdagen duurt eer een overschrijving wordt verwerkt in ons systeem. Een online betalingsmethode (VISA, MasterCard, Payconiq by Bancontact of Bancontact) wordt onmiddellijk verwerkt.
Wacht je al langer? Check even of de betaling goed werd uitgevoerd. Is je betaling correct verlopen waarbij het bedrag van je rekening is gegaan? Stuur een mailtje met je betalingsbewijs naar info@mobilevikings.be, we kijken het graag voor je na.
Verwante artikelen
- Ik heb mijn factuur of aanrekening betaald. Waarom staat ze nog steeds open?
- Wat gebeurt er als ik mijn factuur of aanrekening van mijn internet thuis niet tijdig betaal?
- Waar vind ik mijn aanrekeningen/facturen?
- Wat houdt de Viking Deal met Payconiq by Bancontact in?
- Ik heb een aankoop gedaan via de Viking Deals. Wanneer krijg ik mijn Vikingpunten?