Waarom is mijn internetverbinding plots heel erg traag?

Waarschijnlijk heb je nog een of meerdere openstaande facturen voor je internet thuis. In dit geval ontving je hier al verschillende herinneringen voor via sms en e-mail en eentje via de post. Als je hierna nog steeds niet betaalt, wordt je internetverbinding op minimale dienstverlening gezet. Concreet surf je nu aan 256 Kbps (of 0,256 Mbps), wat enorm traag is.

We raden je aan je aanrekening zo snel mogelijk te betalen via je My Viking-account, zo vermijd je dat je internetdiensten volledig worden stopgezet:

  • Betaal je via een online betaalmethode? Dan worden je geblokkeerde diensten na 30 minuten weer opgeheven. 
  • Betaal je via overschrijving? Hou er dan rekening mee dat het 3 tot 5 werkdagen duurt eer zo'n betaling verwerkt wordt in ons systeem. 

Heb je geen openstaande facturen? Dan zit je met een technisch probleem. Misschien vind je de oplossing op onze FAQ-pagina of neem gerust contact op met de wijze Vikings van de helpdesk.

Is je betaling correct verlopen waarbij het bedrag van je rekening is gegaan, maar staat je aanrekening nog open? Stuur een mailtje met je betalingsbewijs naar info@mobilevikings.be, we kijken het graag voor je na.