Hoe blijf ik tijdens mijn verhuis zonder onderbreking surfen?

Als je verhuist kan je het internet op je oude adres automatisch laten afsluiten bij activatie op het nieuwe adres. Je beide abonnementen sluiten perfect op elkaar aan, waardoor je zonder onderbreking zult kunnen blijven surfen. Hiervoor kies je via je My Viking-account de optie waarbij wij jouw abonnement automatisch stopzetten op je oude adres.

Aangezien je van ons altijd nieuwe hardware krijgt als je verhuist, kan je ervoor kiezen een overbruggingsperiode in te lassen wanneer je verhuist. In deze periode zal je op beide adressen vast internet hebben. Dit doe je door via je My Viking-account door te geven dat je je abonnement liever zelf opzegt op je oude adres. Als je achteraf toch van gedachte verandert, kan je deze optie altijd via je account aanpassen.

Tijdens deze overlappende periode ontvang je telkens twee facturen: een voor je oude adres en een voor je nieuw adres. Zolang je je oude abonnement niet zelf opzegt, zal je hiervoor blijven betalen. Voor de laatste maand van je oud internetabonnement, ontvang je van ons een pro rata factuur. Je betaalt dus enkel wat je verbruikt.

Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van je verhuis: we raden je aan om dat minstens 3 weken op voorhand te doen.