Is er een overgangsperiode voor mijn internetabonnement als ik verhuis?

Als je je verhuis doorgeeft in je My Viking-account, heb je twee opties voor het opzeggen van het internet op je oude adres. De gekozen optie kan je steeds in je My Viking-account aanpassen:

  • Je huidig abonnement automatisch afsluiten:
    • Dit gebeurt automatisch vanaf het moment dat je internet op het nieuwe adres actief is. Je hoeft dus zelf niets te doen.
    • Je beide abonnementen sluiten mooi op elkaar aan waardoor je niet dubbel betaalt voor je internet. 
    • Je ontvangt een pro rata factuur voor het oude abonnement.

  • Je huidig abonnement zelf opzeggen
    • Je zegt zelf je huidige abonnement op wanneer jij dat wilt. Zolang jij je abonnement niet stopzet, blijf je hiervoor betalen.
    • Je kan je beide abonnementen elkaar laten overlappen, zo kan je voor een bepaalde periode een actieve internetverbinding op beide adressen hebben.
    • Als je een overbruggingsperiode hebt, ontvang je zolang beide abonnementen actief zijn, telkens twee facturen. Voor de laatste maand van je oude abonnement ontvang je een pro rata factuur.