Is er een overgangsperiode voor mijn internetabonnement als ik verhuis?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Als je je verhuis doorgeeft in je My Viking-account, heb je twee opties voor het opzeggen van het internet op je oude adres. De gekozen optie kan je steeds in je My Viking-account aanpassen:
-
Je huidig abonnement automatisch afsluiten:
- Dit gebeurt automatisch vanaf het moment dat je internet op het nieuwe adres actief is. Je hoeft dus zelf niets te doen.
- Je beide abonnementen sluiten mooi op elkaar aan waardoor je niet dubbel betaalt voor je internet.
- Je ontvangt een pro rata factuur voor het oude abonnement.
-
Je huidig abonnement zelf opzeggen:
- Je zegt zelf je huidige abonnement op wanneer jij dat wilt. Zolang jij je abonnement niet stopzet, blijf je hiervoor betalen.
- Je kan je beide abonnementen elkaar laten overlappen, zo kan je voor een bepaalde periode een actieve internetverbinding op beide adressen hebben.
- Als je een overbruggingsperiode hebt, ontvang je zolang beide abonnementen actief zijn, telkens twee facturen. Voor de laatste maand van je oude abonnement ontvang je een pro rata factuur.
Verwante artikelen
- Ik ga verhuizen, hoe breng ik Mobile Vikings hiervan op de hoogte?
- Wat doe ik met de Mobile Vikings apparatuur als ik verhuis?
- Ik ga verhuizen, hoe neem ik mijn Mobile Vikings thuis internet mee?
- Hoe blijf ik tijdens mijn verhuis zonder onderbreking surfen?
- Hoe maak ik een afspraak met een installateur voor de installatie van internet in mijn nieuwe woning?