Hoe kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Het is heel eenvoudig, eerst en vooral heb je je klantnummer en je Easy Switch-ID bij je huidige operator nodig. Deze info vind je meestal terug in de klantenzone of op een factuur van je huidige operator. Heb je deze info? Perfect, dan kunnen we aan de slag:
- Geef je adres in op onze website, wij controleren jouw verbinding.
- Kies het internetabonnement dat je wilt.
- Kies hoe je wilt overschakelen. Kies de optie via EasySwitch en wij regelen alles voor jou.
- Kies wanneer je de diensten bij je huidige operator wenst af te sluiten. Je hebt twee opties, kies wat voor jou van toepassing is:
- Zo snel mogelijk na de activatie van je nieuwe Mobile Vikings-diensten
- X aantal dagen na de activatie van je nieuwe Mobile Vikings-diensten
- Eenmaal de bestelling is afgerond, gaan wij voor jou aan de slag en houden we je van elke stap verder op de hoogte.
We raden je aan om je huidige operator eventueel te contacteren over de opties voor je andere diensten (bijv. een vaste telefoonlijn, een tv-abonnement of wat er gebeurt met mobiele nummers die plots buiten een pack zouden vallen bij je huidige operator).
Let op, je kan EasySwitch enkel gebruiken om voor je internet thuis over te stappen. Als je je telefoonnummer ingeeft bij de bestelling via EasySwitch, zal dit nummer definitief worden stopgezet bij je huidige operator, zonder overdracht.
Wil je je nummer overdragen naar Mobile Vikings? Dat kan, in dat geval moet je zelf een simkaart aanvragen met overdracht van je nummer. Hier lees je hoe je dat makkelijk doet.
Nu vraag je je misschien af waarom wij dat zo doen? Wel, door zelf een simkaart aan te vragen, zijn wij er zeker van dat je de diensten bij je huidige operator blijft behouden tijdens de overstap. Zo blijf je dus bereikbaar. Als je nieuwe simkaart actief is, worden je nummer en het abonnement/ de herlaadkaart bij je vorige operator automatisch stopgezet.