Hoe activeer ik een Global Data Pass?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Wel, dat kan op twee manieren:
- Via je My Viking-account. Buiten de EU heb je hiervoor een verbinding met een wifi-netwerk nodig.
-
Via sms: hiervoor sms je een van onderstaande codes gratis naar het nummer 1984:
- ROAM250MB voor 250 Mb aan data.
- ROAM1GB voor 1 Gb aan data.
- ROAM3GB voor 3 Gb aan data.
Voor deze activatie methode heb je geen verbinding met een wifi-netwerk nodig, tenzij je een manuele betaling moet uitvoeren.
Vermijd kopzorgen en activeer een herinnering voor de aankoop van je Global Data Pass op onze website. Geef de startdatum van je reis door en 2 dagen voor vertrek ontvang je een herinnering van ons. Easy Peasy, toch? ;-)
Hoe verloopt de betaling?
Mobiel abonnement
De Global Data Pass wordt onmiddellijk geactiveerd en verschijnt op je volgende factuur/aanrekening. Om die te betalen zullen, zoals altijd, eerst de beschikbare Vikingpunten gebruikt worden.
Herlaadkaart
Je kan de Global Data Pass betalen via je My Viking-account met beschikbare Vikingpunten of belwaarde of via sms.
Only Data
Het is niet mogelijk om een Global Data Pass aan te kopen voor Only Data-tariefplannen.
Let op:
- Als er onvoldoende belwaarde beschikbaar is voor een volledige betaling, zullen eventuele Vikingpunten in je account gebruikt worden.
- Zijn er onvoldoende Vikingpunten in je account voor een volledige betaling, zal de door jou gekozen betalingsmethode in je My Viking-account (Easy Payment) gebruikt worden voor het resterende bedrag.
- Je hebt een wifi-verbinding nodig buiten de EU om online te betalen.
- Als je geen Easy Payment-methode hebt ingesteld, moet je apart online betalen.
- Als je geen bestelling via sms kunt afronden omdat je geen Easy Payment-methode hebt ingesteld, moet je een bestelling plaatsen via je My Viking-account.