Je krijgt je verbruik meestal real time te zien. Het verbruik dat je op jouw My Viking account of in de My Viking-app ziet, toont rechtstreeks wat er op het netwerk geregistreerd werd. Je ziet een sms wanneer hij is aangekomen, een gesprek nadat je hebt opgehangen en een datasessie nadat die is afgesloten. Het duurt maximaal enkele minuten om recente oproepen, sms'jes en datasessies te verwerken in je verbruik. Op dat moment sturen we ook onze meldingen uit.

Ook pogingen worden geregistreerd: als jij dus een sms stuurt en die komt niet aan, dan zie je het bericht wél in je verbruik. Hetzelfde gebeurt met een oproep. Geen zorgen: hoewel dit in je verbruik staat, wordt het natuurlijk niet aangerekend.
  • Uitzonderlijk kan er vertraging op de verwerking van je verbruik zitten. Wees dus extra alert wanneer je bundels (bijna) op zijn! Hou er ook rekening mee dat we verbruik pas kunnen verwerken eens het is afgerond.
  • Klopt er toch iets niet? Bel dan gratis naar 1976 of stuur een bericht naar onze helpdesk, dan kijken we dat voor je na!