Ik heb mijn simkaart niet gekregen. Wat moet ik doen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Heb je een eSIM, klik dan hier.
Klassieke simkaart met nummeroverdracht
Wacht je al langer dan vijf werkdagen? Mail dan even naar de klantendienst zodat we je een nieuwe simkaart kunnen opsturen. Geef daarbij ook opnieuw het juiste leveringsadres mee aub. Waarschijnlijk is de eerste simkaart dan verloren gegaan bij de post.
Klassieke simkaart met een nieuw nummer
- Heb je een nieuwe simkaart besteld (zonder nummeroverdracht dus) of een data-only simkaart, kijk dan op je account of je al een eerste herlading hebt uitgevoerd. Zodra die is gebeurd zal de simkaart automatisch worden verstuurd. Als je voor een abonnement koos is zo'n eerste herlading niet nodig.
- Is je eerste betaling in orde, en wacht je al langer dan vijf werkdagen? Mail dan even naar de klantendienst zodat we je een nieuwe simkaart kunnen opsturen. Geef daarbij ook opnieuw het juiste leveringsadres mee aub. Waarschijnlijk is de eerste simkaart dan verloren gegaan bij de post.