Wat zijn de tarieven voor sms'en, bellen en mobiele data als mijn bundel is vervallen?
Als je bundel met gratis voordelen en het overeenkomstige beltarief is vervallen (dus 1 kalendermaand na je laatste herlading), of als je je gratis sms'en of mobiele data hebt opgebruikt, dan verbruik je buiten bundel.
Bij het aanbod van onze herlaadkaarten vind je een overzicht van alle tarieven van onze diensten wanneer je bundel is vervallen.
Zodra je je simkaart opnieuw herlaadt, bel je weer aan het tarief dat overeenkomt met deze bundel (bv. € 0,15/min. bij een herlading van de Focus-bundel meer bellen van € 15), en kun je opnieuw een maand lang profiteren van de gratis voordelen.
Je verbruikt buiten bundel als je al je belminuten, mobiele data, of je sms’en hebt opgebruikt voor de maand is verstreken.
Bij het aanbod van onze abonnementen vind je een overzicht van alle tarieven van onze diensten wanneer je bundel is vervallen.
Zodra je nieuwe bundel wordt vernieuwd, bel, surf, en sms je weer aan het normale tarief voor jouw abonnement.