Hoe verander ik van tariefplan?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Je kunt het tariefplan van je mobiele abonnement op elk moment wijzigen via de website of de My Viking app. Je vindt deze optie onder “tariefplan beheren”.
TIP:
Je huidige abonnementsbundels (d.w.z. data, sms en bellen) vervallen op hun geplande vervaldatum. Maar bij het wijzigen van het prijsplan heb je de mogelijkheid om het onmiddellijk te wijzigen of pas aan het einde van de huidige bundelperiode.
Indien je nog voldoende data en/of belminuten over hebt, kun je het beste de optie “aan het einde van de huidige bundelperiode” selecteren. Heb je meer data en/of belminuten nodig, dan kun je het nieuwe abonnement direct starten.
Alleen de bundels met de nieuwste startdatum worden verlengd. Bijvoorbeeld:
Mijn huidige bundels beginnen op de 8e van de maand. Ik verleng of wijzig mijn abonnement op de 28e. De oude bundels blijven actief tot de 8e van de volgende maand, maar worden niet verlengd. Het abonnement loopt door vanaf de 28e, waarbij de 28e de nieuwe verlengdatum is.
Verwante artikelen
- Hoe vaak kan ik het tariefplan van mijn abonnement aanpassen?
- Kan ik extra data toevoegen aan mijn abonnement?
- Hoe zet ik mijn Mobile Vikings abonnement of herlaadkaart stop?
- Kan ik van 'Onbeperkt Snel Internet' overschakelen naar een sneller internetabonnement?
- Zijn er buitenbundelkosten bij een abonnement?