Ik heb geen Vikingpunten ontvangen. Hoe kan ik een claim indienen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Na de activatie van een Viking Deal, krijg je een bevestigingsmail van je aankoop of boeking. Vanaf dan staan je Vikingpunten ‘in wacht’. Hou er rekening mee dat je minstens 72 uur moet wachten voor de volledige registratie van je aankoop.
Ontvang je na 72 uur geen e-mail?
Check even via je My Viking-account of je aankoop toch niet werd geregistreerd. Staat je aankoop niet in het overzicht van je Vikingpunten? Dan ging er vermoedelijk iets mis, dit kan weleens gebeuren. In dit geval kan je een claim indienen via je My Viking-account, wij kijken het samen met de Viking Deal partner voor je na. We kunnen je niets beloven, maar mocht je toch nog Vikingpunten krijgen, brengen we je hiervan op de hoogte. ;-)
Na het indienen van je claim
Na het indienen van een claim krijg je een bevestigingsmail. Hierin staat de gemiddelde wachtperiode voor het behandelen van je claim. Let op, dit is een gemiddelde periode. Omwille van bijvoorbeeld omruiltermijnen, kan het soms een tijdje duren voor onze partners een claim onderzoeken. In je My Viking-account kan je de status van je claim raadplegen.
Wacht je al veel langer dan de gemiddelde periode en je ontving nog geen info over je claim? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk.
Verwante artikelen
- Hoe contacteer ik Mobile Vikings?
- Ik heb een aankoop gedaan via de Viking Deals. Wanneer krijg ik mijn Vikingpunten?
- Ik gebruikte een Viking Deal maar zie nog geen Vikingpunten. Wat nu?
- Mijn Vikingpunten zijn 'geannuleerd'. Waarom?
- Mijn claim voor Vikingpunten via een Viking Deal is afgekeurd. Hoe kan dit?