Ik ga verhuizen. Wat doe ik met mijn huidig Internet abonnement?

Op dit moment kun je je huidige internet thuis installatie/abonnement niet verhuizen naar een nieuw adres. Wil je graag Unlimited fast internet op een nieuw adres aanvragen? Dan dien je een nieuwe installatie aan te vragen via onze website. Van zodra je verhuisd bent, kan je vervolgens je aansluiting op je oude adres stopzetten. Dat kan via onze webiste, in je My Viking-account. Uiteindelijk ontvang je nog een pro rata berekening van je laatste factuur.

We raden aan om je huidige modem en/of booster terug op te sturen naar ons. Op die manier zorgen we voor een vlotte installatie op je nieuwe adres, en krijg je ook meteen een splinternieuwe Internetbox modem. Aangezien we je modem en wifi-booster wel graag willen recycleren, vragen we je dus om deze gratis en binnen de 2 weken naar ons terug te sturen. Alles wat je voor het terugsturen nodig hebt, vind je in je My Viking-account. Daar download je een label om je modem en wifi-booster(s) terug te sturen via bpost. Dat is mogelijk in een bpost-kantoor of een bpost-postpunt.