Ik koos per ongeluk een verkeerd tariefplan voor mijn abonnement. Wat nu?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Op dit moment is het niet mogelijk om een eenmaal gekozen tariefplanwijziging te annuleren. Houd er rekening mee dat je geen twee terugkerende abonnementen hebt: alleen de bundels van het abonnement dat je hebt gewijzigd worden verlengd en de vorige abonnementsbundels vervallen aan het einde van de bundelperiode.
TIP:
Indien je nog voldoende data en/of belminuten over hebt, kun je het beste de optie “aan het einde van de huidige bundelperiode” selecteren. Heb je meer data en/of belminuten nodig, dan kun je het nieuwe abonnement direct starten.
Alleen de bundels met de nieuwste startdatum worden verlengd. Bijvoorbeeld:
Mijn huidige bundels beginnen op de 8e van de maand. Ik verleng of wijzig mijn abonnement op de 28e. De oude bundels blijven actief tot de 8e van de volgende maand, maar worden niet verlengd. Het abonnement loopt door vanaf de 28e, waarbij de 28e de nieuwe verlengdatum is.
Verwante artikelen
- Hoe verander ik van tariefplan?
- Ik veranderde mijn abonnement en nu heb ik twee databundels. Wat nu?
- Hoe zet ik mijn Mobile Vikings abonnement of herlaadkaart stop?
- Hoe kan ik mijn abonnement op internet thuis opzeggen?
- Hoe kan ik een mobiel abonnement of herlaadkaart opzeggen van iemand die overleden is?