Betaal ik extra kosten voor het aanpassen of vernieuwen van het tariefplan van mijn abonnement?

Bij wijziging of vernieuwing van je abonnement wordt de nieuwe bundel in rekening gebracht. Afhankelijk van hoe en wanneer je je abonnement wijzigt, betaal je niet meer. 

Hoe kun je je abonnement wijzigen: 

  • Als je van plan bent de wijziging aan het einde van de bundel door te voeren, vindt de wijziging pas plaats aan het einde van de huidige bundelperiode. In dat geval is er geen overlap en geen dubbele betaling.
  • Als je je abonnement direct wijzigt of verlengt, behoud je de resterende bundels uit het vorige abonnement, die je dan als eerste gebruikt. Je krijgt dan ook de nieuwe databundel en/of extra belbundels. We raden je aan dit te doen als je niet genoeg data of belminuten hebt om de bundelmaand door te komen. 

In dit geval is er een zekere overlap tussen de bundels en zal je gefactureerd worden voor zowel de vorige bundelmaand als het recent gekozen abonnement, iets vroeger dan normaal afhankelijk van je situatie.

Hier is een directe link waar je je abonnement kunt verlengen of wijzigen.